úterý 15. listopadu 2016

Rozbalovačka #1


Juchůů, sláva a hip hip hůrá. Mám tady svoje historicky dvakrát poprvé. Dneska je na řadě moje první rozbalovačka a zároveň můj první recenzní výtisk. Mám z toho vážně velkou radost, protože jsem si nemyslela, že to půjde tak rychle. 


Blog mám teprve chvíli a moc jsem si přála abych mohla mít možnost dostat alespoň jeden recenzní výtisk a bylo mi celkem jedno, jaká to bude knížka.:-D .. 




Byla jsem vážně šťastná a zároveň i velice překvapená, když mi přišel mail o tom, že mě vybrali na recenzní výtisk. A o jaké knížce se to vlastně bavíme???..

Knížka mi přišla od nakladatelství Omega, kde jsem se o knihu ucházela při recenzním konkurzu. 
















Přišla mi úžasná růžová knížka, která není žádná tlusťoška, ale její název má opačný význam...





A název této super růžové knížky je Knedlíček od Julie Murphyové. Samotný obal se mi moc líbí, kombinace barev je vyložené holčičí, stejné jako silueta na obalu prozrazuje, že je to knížka spíše pro něžnější pohlaví. 
A název Knedlíček?..Za mě jedině palec nahoru...Vtipný, chytlavý a v kombinaci s obálkou je snad všem jasné o čem asi knížka bude. 
Kniha má být o dívce, která pro mámu byla je a bude vždycky Knedlíček. Dívka jménem Willow žije svůj život v malém městě v Texasu se svojí kamarádkou, chodí do školy a celkem nic zajímavého se kolem ní neděje. Je smířená s tím, jak vypadá, ale najednou se všechno změní. Touží po tom si obléct bikiny, jako její krásná kamarádka Ellen. Pracuje v rychlém občerstvení, kde se seznámí s bývalým atletem jménem Bo, do kterého se zamiluje hned na první pohled. Nicméně překvapení je, že je to vzájemné. Jenomže místo toho, aby si to užívala začíná o sobě pochybovat. A nenapadne jí nic jiného než se přihlásit do soutěže krásy Miss Teen Blue Bonnet. Chce ukázat světu, že i dívky se silnější postavou mají právo být vidět, stejné jako každá jiná hubená holka. 


Musím přiznat, že knížka se mi moc líbí a už díky svému obalu je k nakousnutí. 



Pokud už někdo knížku četl, podělte se, jak se vám líbila...:-)



Brzy se můžete těšit na recenzi....:-)



Papa vaše...Lúúca...




1 komentář:

  1. Gratuluju! :)
    Knedlíček jsem tenhle týden dočetla a musím říct, že se mi strašně líbil! :) Můžeš ke mně mrknout na recenzi! :) Budu se těšit na tu tvou!

    OdpovědětVymazat